By Sector >
By BRAND >
By Activity >
No Filter >
 
27/06/2018 #activation

Picknicktafelactie 2018

Na 5 jaar hebben we de speelpleinactie met succes afgesloten. Over heel België staan er nu maar liefst 10 speelpleinen uit ecologisch materiaal.

Omdat het samenhorigheidsgevoel enorm leeft binnen de gemeenten hebben we vanaf 2018 een nieuwe inzamelactie in het leven geroepen: “Win picknicktafels voor je gemeente”. Dit jaar zijn de gemeenten van Oost-Vlaanderen en Namen aan de beurt. 45 gemeenten zullen van 1 juni tot 30 juni op batterijenjacht gaan om zo kans te maken op de picknicktafels uit gerecycleerd materiaal. In september maken we de 2 winnende gemeenten bekend.

L!ELENS heeft deze actie van A tot Z samen met Bebat uitgewerkt, van het concept tot het contacteren van de schepen tot de plaatsing van de picknicktafels. 

SEE MORE

 

 

CLOSE
19/04/2016 #social

Jacquie et Michel geven u een duwtje in de rug dankzij een geconnecteerde pyjama.

De bekende pornografische website Jacquie & Michel stelt ons, in samenwerking met het Brussels digitaal agentschap Mad about You, zijn nieuwe innovatie voor : de geconnecteerde pyjama Dreamer.

Ontdek door middel van een eenvoudige en originele video hoe de geconnecteerde pyjama Dreamer u kan helpen standhouden tegenover stress, vermoeidheid en alom negativisme dat u futloos doet voelen.

Dus, « on dit merci qui ? »

05/02/2015 #web

Redesign oceade.be

Redesign, rewriting, responsive design.

28/07/2014 #activation #digital #web

Maak kans op een Twizy !

SEE MORE
CLOSE
27/07/2014 #digital #social #web

Gaat u met vakantie deze zomer? Laat uw gebruikte batterijen niet in uw huis slingeren!

Creëer uw eigen zakje en win een Nikon 1S1.

Facebook-actie ondersteund door RTB.

26/07/2014 #web

Relooking van de Panzani International-site

26/07/2014 #activation #digital #social #web

Facebook Activatie "Mamma"

26/07/2014 #digital #web

Relooking van de lactel.be site

HTML5 responsive.

-> lactel.be

Relooking van de lactel.be site
01/06/2014 #activation #digital #event #PR #social #web

De Elzaswijnen in het hart van een innoverende media-ervaring

Van 19 tot 25 mei doorkruiste de #labdavanac, een "hyper-connected mobile newsroom", met journalisten en bloggers de wijngaarden van de Elzas.

Rechtstreeks contact met wijnbouwers mondde uit in reportages die verspreid werden via verschillende media en sociale netwerken. Ze lagen aan de basis voor interactieve sessies in een "mobile lounge bar" die plaats vatte op markten en parkeerplaatsen van Belgische supermarkten om de Elzaswijnen te promoten.

SEE MORE

EEN MOBIELE REDACTIE GING DE WIJNBOUWERS ONTMOETEN

Een team van bloggers en journalisten voor kranten en radio's doorkruistn gedurende een week de wijnroute van de Elzas aan boord van de #labdavanac.

Ze ontmoetten wijnbouwers en tekenden hun ervaringen op in een reeks van interactieve portretten, foto's, video's en online discussies met internauten. Deze mobiele redactie kon, dankzij de aanwezige technologie in Damien van Achter's van, haar bijdragen in real time delen. Boeiende en gevarieerde content werd eveneens verwerkt in radioreportages, facebook-posts, persartikels, tweets (#...) foto's, video's streaming, Foursquare check-ins of alles dat een bijdrage kon leveren aan het verwoorden van deze uitzonderlijke ervaring.

 

INTERACTIEVE, ZOOMBARE EN KLIKBARE KAART MET GEOLOCALISATIECONTENT IN REAL TIME

Een interactieve kaart (geïntegreerde in een Facebook App) liet toe om de van in real time te volgen en de gegeolocaliseerde content te raadplegen.

 

PROEVERIJEN EN DIRECTE INTERACTIE MET DE NEWSROOM

Naast deze "road trip" doorkruiste een "Lounge Bar" België en vatte post op de parkeerplaatsen van supermarkten.

De "Lounge Bar" stond in rechtstreeks contact met de Elzas en de mobiele redactie ter plaatse. Er werden vraag/antwoord sessies in direct streaming georganiseerd om nog meer kleur te geven aan de proeverijen van Elzaswijnen, geproduceerd door de bezochte wijnbouwers.

 

YOUTUBE CHANNEL

 

CLOSE
02/02/2014 #event #social

NESCAFÉ® Dolce Gusto® en Art Truc Troc 2014

In de geest van het merk NESCAFÉ® Dolce Gusto® waar kunst een vaste plaats heeft, bouwde Lielens/Mad about You/Be Advent (events) een exclusief partnership uit met de Brusselse kunstenaar François Coorens, met het oogmerk om de waarden van het merk verder uit te bouwen.

 

SEE MORE

 

François Coorens creëerde voor deze gelegenheid een grandioos onuitgegeven kunstwerk dat tentoongesteld werd tijdens Art Truc Troc 2010 -een event dat plaats vond in BOZAR van 7 tot 9 februari 2014. In de marge van dit event werd een wedstrijd georganiseerd via Facebook, waar de fans van het merk een door de kunstenaar gesigneerde zeefdruk van het originele werk kunnen winnen.

 

FACEBOOK APP

 

MAKING OF

CLOSE
01/02/2013 #e-commerce #PoS #radio #seo-sem

Uitwerking en lancering van e-commerce site voor online bandenverkoop

Conceptie en uitwerking van een e-commerce site voor banden met mogelijkheid tot het maken van afspraken in elk center.

SEE MORE

Ondersteund door een radiogolf, folder, adWords en POS-materiaal.

 

POS

 

RADIO

CLOSE